איך הפקת סרטון תדמית לעסק עוזרת לך וללקוחותיך להבין את העסק שלך?

הפקת סרטון תדמית לעסק מסייעת לך וללקוחותיך בהבנת העסק שלך

תוכן עניינים

בעל עסק, מה אתה יודע על תחום עיסוקך?

האם היית רוצה לקבל תשובה ויזואלית שתעמיק את מודעותך לידיעתך את תחום העיסוק שלך? בסרטון של דקה תקבל ספר באורך מיליון שמונה מאות אלף מילים אשר יספר על ידיעותיך בתחום העיסוק שלך.

 

סרטון תדמית לעסק באורך דקה שווה ערך ל-1,800,000 מילים???

אינטרנט הוא מקור מידע אשר לו תשובות כמעט לכל דבר, הלקוחות מלומדים יותר ומבינים יותר לעומק את השירותים אשר בעלי העסקים מציעים להם וכל זה בקלות ובמהירות, כי היום אין צורך לקרוא ולחשוב יותר מדי כדי להבין דברים, ישנם סרטונים אשר מסבירים כמעט הכל.

על פי מחקר מסויים צפייה בסרטון באורך דקה שוות ערך למיליון ושמונה מאות אלף מילים. אני לא יודע עד כמה זה נכון ואיך הם הגיעו למספרים האלה, אבל יש גם סרטים באורך שעה וחצי המעבירים מסר של ספר של 500 עמודים. אז אין ספק שכמות המידע המועברת לתודעה האנושית בזמן צפייה בסרטון ביחידת זמן היא גדולה יותר מכמות מידע המועברת בקריאה.

לקוחות שואלים יותר ויותר שאלות את בעלי העסקים ואם בעלי העסקים לא נותנים להם תשובה ולא צוללים לעומק ממנו מגיעה השאלה של הלקוח, ובכן, סיכוי קטן מאוד שהלקוח יספוג את זה ולא יעבור לנותן שירות אחר אשר ממנו למד יותר על תחום השירות… ואיפה הוא למד? נכון, מסרטוני אנימציה אשר בעל עסק אחר הפיק והפיץ באינטרנט.

כאשר בעל עסק עובד איתנו על הסרטון לעסק שלו, אנחנו שואלים אותו שאלות אשר עוזרות לנו להבין את תחום העיסוק שלו, בזמן שבעל עסק נותן לנו מענה לשאלות אלה מה שקורה הוא זה שהוא עצמו קולט לאיזה עומקים הוא הגיע בידיעת תחום עיסוקו, התמונה מתבררת לו יותר כבר בזמן הניתוח שלנו, ומתבררת עוד יותר כשהוא רואה את הסרטון השיווקי אשר אנחנו מכינים לו. כך שתהליך הפקת הסרטון עצמו כבר מועיל לבעל העסק בחידוד המודעות לידיעותיו בתחום העיסוק שלו וחשוב לא פחות, תהליך ההפקה הוא פשוט תהליך כיפי, במיוחד כשבעל העסק מקבל את הסרטון.

למעשה כל סרטון שאנו מפיקים עבור בעלי עסקים, קובע סטנדרט חדש בתחום העיסוק הרלוונטי, הלקוח הפוטנציאלי לומד יותר על התחום וגם אם לא מתקשר או מבצע הזמנה, גם אם הוא כבר מקבל את אותו השירות במקום אחר, סביר להניח שהוא ישאל את נותן השירות הנוכחי שאלות וישווה למידע אשר למד בסרטון שלנו.

עדיין אין לך סרטון שיווקי? בוא להפיק אחד בשיווקנט, הזמן סרטון עוד היום, חייג או כתוב לנו בווטסאפ למספר 054-23-83-789

מחירון הפקת סרטון בשיווקנט >>

טופס בקשה להצעת מחיר >>

שאלות ותשובות

כמה שיותר יותר טוב! אבל גם אם יש לכם רק סרטון אחד אתם יכולים להשתמש בו למשלוח בווטסאפ, להעלאה ליוטיוב, לקמפיין ממומן ביוטיוב ולקמפיין ממומן בפייסבוק, להטמעה באתר ועוד הרבה שימושים שיעזרו לכם לייעל את שיווק העסק שלכם פלאים. ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בסרטון בכל דף באתר האינטרנט שלכם, ואם לא בכל דף אז בכמה שיותר דפים. תשאלו אותנו על חבילות וידאו לקידום אורגני, אנו יודעים לתת פתרונות הפקת סרטונים לכל צורך ולכל כיס.

כמובן שהנראות של העסק שלכם תהיה טובה יותר אם סרטונים שהופקו בהפקה מקצועית, אך אין זה צריך לעצור אתכם מיצירת תוכן וידאו באופן עצמאי, אך חשוב שהתוכן יהיה בעל ערך לצופים שלכם שיהיו מוכנים להתפשר על איכות הסרטון בגלל הערך שהם מקבלים.

אם אתם לא רוצים להיחשף למצלמה ולא יודעים ליצור סרטוני אנימציה או לערוך סרטונים בכל דרך אחרת באופן עצמאי, דברו איתנו ואנו ניתן לכם הצעה שתתאים לצורך ולתקציב שלכם.

אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה. ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב.

שתפו פוסט זה

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

האם סרטון תדמית הוא מודעה?

סרטון תדמית הוא סוג של פרסום המשתמש בוידאו כאמצעי לקידום מוצר, שירות או מותג. מטרת סרטון תדמית היא להגביר את המודעות וליצור עניין במוצר או בשירות המקודמים. סרטוני תדמית יכולים

קידום בגוגל מחיר

קידום אתרים בגוגל הוא תהליך חיוני עבור כל עסק המעוניין לצמוח ולהרחיב את הנוכחות שלו ברשת. עם זאת, המחיר של קידום בגוגל יכול להיות גבוה ומשתנה בהתאם לגורמים רבים. המדריך הזה יסייע לכם להבין טוב יותר

קידום אתרים מחיר

קידום אתרים מחיר זה מה שחיפשת, מתחת לפסקה זו ראה טבלת טווחי מחירים. קידום אתרים הוא תהליך חשוב עבור כל עסק שרוצה להגדיל את הנראות שלו באינטרנט. אחת השאלות הראשונות שעולות היא – כמה עולה

קידום אתרים בישראל

הבנת החשיבות של קידום אתרים (SEO) בישראל בעידן הדיגיטלי של היום, לקידום אתרים (SEO) יש חשיבות מכרעת להצלחתו של כל עסק מקוון. זה נכון במיוחד לעסקים שפועלים בישראל, שבה השוק

4 סוגים של סרטוני אנימציה לעסקים שמשדרגים כל עסק

סרטוני אנימציה יכולים להסביר על שירות שעלול להיות קשה להסברה בכתב ועוד יותר קשה להבנה בקריאה. סרטוני אנימציה גם יכולים לעזור לחדד את המסרים השיווקיים. כשמציגים מידע בעזרת אנימציות, הלקוחות שלכם

יצירת קשר