4 סוגים של סרטוני אנימציה לעסקים שמשדרגים כל עסק

סרטונים עוזרים לשיווק של העסק

תוכן עניינים

סרטוני אנימציה יכולים להסביר על שירות שעלול להיות קשה להסברה בכתב ועוד יותר קשה להבנה בקריאה. סרטוני אנימציה גם יכולים לעזור לחדד את המסרים השיווקיים. כשמציגים מידע בעזרת אנימציות, הלקוחות שלכם יכולים להבין בקלות רבה יותר במה העסק שלכם יכול לעזור להם ואלו בעיות אתם יכולים לפתור עבורם. סרטוני אנימציה ישדרגו את הנוכחות האינטרנטית של העסק שלכם ובכך יגדילו את הרווחים שלו.

אז מהם ארבעת הסוגים הנפוצים של סרטוני אנימציה לעסקים מנסיוננו?

  1. סרטוני תדמית – סרטון תדמית אנימציה יסביר בצורה ברורה מה הופך את העסק שלכם למיוחד. בעזרת סרטון תדמית אפשר לחלוק עם הלקוחות נרטיב קצר שיאפשר להם לדעת יותר על המקום הספציפי של העסק שלכם בשוק. בסרטון תדמית נהוג גם לתת סקירה קצרה על תחומי העיסוק של העסק. סרטון תדמית גם אמור לתת ללקוח פוטנציאלי טעימה מתרבות העסק. מעוניינים ללמוד עוד על סרטון אנימציה תדמיתי ועל שירות הפקת סרטון תדמית בשיווקנט? לחצו כאן >> 

  2. סרטוני הסברה על מוצרים או שירותים – סרטונים אלה מאפשרים לעסקים להציג בצורה אפקטיבית את השירותים המוצעים. צפייה בסרטונים מאפשרת ללקוחות פוטנציאלים להבין טוב יותר איך השירותים שלכם יועילו להם. אנחנו בשיווקנט טוענים שהטמעת סרטוני הסבר על שירות בדפי השירות באתר אינטרנט זה הסטנדרט חדש! לחצו כאן כדי ללמוד למה.

  3. סרטונים שיווקיים או מכירתיים – סרטון אנימציה הוא כלי המכירות האולטימטיבי! כשמשתמשים בו בעמודי הנחיתה, הוא יכול להעלות את אחוז יחסי ההמרה של עמודים אלה בעשרות ואף מאות אחזוים. סרטון אנימציה שיווקי  מסביר בצורה ברורה על יתרונות השירות או המוצר ובכך מגדיל את הסיכוי לכך שלקוח ירכוש את המוצר או השירות. לחצו כאן לפרטים על הפקת סרטון שיווקי בשיווקנט.

  4. סרטוני הסברה\הסבר – ישנן חברות אשר דורשות שהלקוחות יעקבו אחרי חוקים וקווים מנחים מסויימים, עם זאת, הדרישות עלולות להיות מסובכות וקשות להבנה. סרטון הסבר יכול להעביר בקלות רעיונות מסובכים ולהציג אותם בצורה שמבטיחה שהלקוחות יבינו על מה מדובר. סרטוני הסבר יחסכו עשרות שעות עבודה בחודש לאנשי המכירות והתמיכה שלכם וישדרגו את העסק שלכם, לחצו כאן כדי ללמוד למה.

מה היתרונות בשימוש בסרטוני אנימציה עבור העסק שלך?

כל עסק יכול לייעל את התקשורת עם הלקוחות בעזרת סרטוני אנימציה. כך למשל כשיש לכם שירות שקשה לתאר במילים בלבד, שימוש בסרטון הסבר או הדרכה יכול לעזור להעביר את המסרים בצורה יעילה.

אם אתם עדיין לא עושים שימוש בסרטוני אנימציה? אתם מוזמנים לקבל ייעוץ טלפוני חינם וללא התחייבות על שימוש בסרטוני אנימציה לשדרוג הנוכחות האינטרנטית של העסק שלכם, התקשרו עכשיו 03-3761093 או כתובו בווטסאפ למספר 0542383789.

לחצו כאן למעבר לדף המסביר על שירות הפקת סרטון הסבר >>

לחצו כאן לצפיה בסרטונים שהפקנו >>

לחצו כאן לצפייה במחירון הפקת סרטון אנימציה בשיווקנט >> של 

שאלות ותשובות

כמה שיותר יותר טוב! אבל גם אם יש לכם רק סרטון אחד אתם יכולים להשתמש בו למשלוח בווטסאפ, להעלאה ליוטיוב, לקמפיין ממומן ביוטיוב ולקמפיין ממומן בפייסבוק, להטמעה באתר ועוד הרבה שימושים שיעזרו לכם לייעל את שיווק העסק שלכם פלאים. ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בסרטון בכל דף באתר האינטרנט שלכם, ואם לא בכל דף אז בכמה שיותר דפים. תשאלו אותנו על חבילות וידאו לקידום אורגני, אנו יודעים לתת פתרונות הפקת סרטונים לכל צורך ולכל כיס.
כמובן שהנראות של העסק שלכם תהיה טובה יותר אם סרטונים שהופקו בהפקה מקצועית, אך אין זה צריך לעצור אתכם מיצירת תוכן וידאו באופן עצמאי, אך חשוב שהתוכן יהיה בעל ערך לצופים שלכם שיהיו מוכנים להתפשר על איכות הסרטון בגלל הערך שהם מקבלים.
אם אתם לא רוצים להיחשף למצלמה ולא יודעים ליצור סרטוני אנימציה או לערוך סרטונים בכל דרך אחרת באופן עצמאי, דברו איתנו ואנו ניתן לכם הצעה שתתאים לצורך ולתקציב שלכם.
אם ההפקה שלכם מורכבת מצריכה שימוש בצוות של אנשים שאין לכם ותצטרכו לשלם לכל המשתתפים בהפקה ואם יש צורך בהשכרת ציוד יקר למימוש הפקת הוידאו שלכם ואין לכם תקציב אז כמובן שהפקת סרטון אנימציה עדיפה במקרה זה. ואם אתם מעוניינים ליצור סדרה של סרטונים ותקציבכם נמוך, כאן לרוב יהיה זול יותר לצלם כמה סרטונים ביום צילום אחד למרות שבשיווקנט יש לנו אפשרות גם להפיק סרטוני אנימציה במחירים זולים יותר מהמחירים המופיעים במחירון סרטוני אנימציה באתר שלנו. אנו יודעים להפיק את הסרטון הכי טוב לכל תקציב.
שתפו פוסט זה

מחירי חבילות קידום אתרים

נגן וידאו אודות קידום אתרים אורגני בגוגל - חבילות קידום אתרים אורגני בגוגל של ארתור קלנדרוב מומחה קידום אתרים עם 20 שנות נסיון SEO 2024

קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי

נגן וידאו אודות קורס שיווק דיגיטלי פרונטלי של ארתור קלנדרוב - מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 20 שנה.

לקוחות שיווקנט מספרים

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader
מאמרים נוספים

הגדילו את יחסי ההמרה באתר שלכם בעזרת וידאו!

הגדילו את יחסי ההמרה(היחס בין כמות המבקרים באתר לכמות המכירות או הלידים) באתר שלכם בעזרת וידאו! עבור הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך, הסביבה הדיגיטלית מלאה ברעש. באנרים, מודעות ופרסומים אונליין!

שירותי קידום אתרים

הבנת חשיבותם של שירותי קידום אתרים בנוף הדיגיטלי של היום, שירותי קידום אתרים הפכו לכלי חיוני עבור עסקים השואפים לבסס נוכחות אינטרנטית חזקה. בין אם אתה מפעיל עסק מקומי קטן

שיווק עסקים באינטרנט – 3 דרכים לשיווק עסק

https://www.youtube.com/watch?v=LN7tre3smEw שיווק עסקים באינטרנט הפך בעשור וחצי האחרון לדרך המרכזית בה בעלי עסקים מנסים לשכנע את קהל היעד הרלוונטי לבחור בשירות שלהם על פני זה של המתחרים.  בעקבות ההיצע הגדול

כמה זמן את\ה מבלה בפייסבוק??? ולהיפך

כמה זמן פייסבוק מבלה בחייך?   קורא יקר של הפוסט הזה, כמה זמן מחייך אתה מבלה בפייסבוק? חשבת פעם כמה זמן פייסבוק מבלה בחייך? ידעת שאולי פייסבוק מאזינה לך?  אחד

קידום אתרים SEO

תובנות מרכזיות על קידום אתרים SEO נושא תובנה מרכזית חשיבות קידום אורגני SEO הוא כלי אפקטיבי וחיוני לכל עסק שרוצה להגדיל תנועה, לידים ומכירות מהאתר On-Site מול Off-Site יש לבצע

יצירת קשר