הפקת סרטון אנימציה לעסק החל מ 1600 ₪ לאנימציה איכותית

קידום אתרים בשיטה בלעדית שפותחה ע"י מומחה קידום אתרים עם נסיון של 20 שנה, ארתור קלנדרוב!

עמוד ראשון בגוגל כבר בחודש הראשון

כמה דוגמאות של אנימציות ברצף

ב-10 שנים הפקנו מאות אנימציות לעסקים בישראל

2. פשוט עבורכם

נבין את המסרים, נכתוב תסריט מקצועי(רואים|שומעים), נעצב סטוריבורד, נקליט קריינות ונפיק את סרטון האנימציה. נעבוד על כל שלב עם סבבי תיקונים עד אישורכם להתקדם לשלב הבא.

1. עלות תועלת

סרטון אנימציה איכותי(סטוריטלינג וקריאייטיב מטורפים) במחיר תחרותי!

4. מהירות

5-21 ימי עסקים וזה מוכן.

3. שירות בוטיק

הפרויקט ינוהל ע”י ארתור קלנדרוב שהפיק מאות סרטונים ב-10 השנים האחרונות ובעל נסיון של 20 שנים בשיווק דיגיטלי.

השאר\י פרטים וארתור קלנדרוב יחזור אליך בהקדם:

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

דוגמאות של סרטוני אנימציה לעסקים שהפקנו

חלק מסרטוני אנימציה שהפקנו
1/50 סרטון
1
סרטון תדמית אנימציה שיווקי לדוגמא: הופק עבור קבוצת שוורץ - פתרונות פיננסיים המעמידה הלוואות כנגד נכס
סרטון תדמית אנימציה שיווקי לדוגמא: הופק עבור קבוצת שוורץ - פתרונות פיננסיים המעמידה הלוואות כנגד נכס
2
הפקת סרטון תדמית אנימציה שיווקי לדוגמה: סרטון אנימציה שיווקי זה הופק בשיווקנט עבור חברת טרוול-טק
הפקת סרטון תדמית אנימציה שיווקי לדוגמה: סרטון אנימציה שיווקי זה הופק בשיווקנט עבור חברת טרוול-טק
3
סרטון תדמית אנימציה של מוניות קולוני ביץ&#039 | סרטוני אנימציה לעסקים עושים בשיווקנט - shivuknet.co.il
סרטון תדמית אנימציה של מוניות קולוני ביץ' | סרטוני אנימציה לעסקים עושים בשיווקנט - shivuknet.co.il
4
הפקת סרטון אנימציה לעסק | סרטון תדמית אנימציה | הופק בשיווקנט - 0542383789 - shivuknet.co.il
הפקת סרטון אנימציה לעסק | סרטון תדמית אנימציה | הופק בשיווקנט - 0542383789 - shivuknet.co.il
5
הפקת סרטון אנימציה לעסק | הופק בשיווקנט עבור לבנת פורן זכויות רפואיות | shivuknet.co.il
הפקת סרטון אנימציה לעסק | הופק בשיווקנט עבור לבנת פורן זכויות רפואיות | shivuknet.co.il
6
סרטון הדרכה באנימציה | סרטון הסבר לדיירים בפרויקט התחדשות עירונית | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
סרטון הדרכה באנימציה | סרטון הסבר לדיירים בפרויקט התחדשות עירונית | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
7
הפקת סרטון תדמית אנימציה לחברה | דוגמא של סרטון תדמית שהופק עבור חברת G & S Banking Automation
הפקת סרטון תדמית אנימציה לחברה | דוגמא של סרטון תדמית שהופק עבור חברת G & S Banking Automation
8
הפקת סרטוני אנימציה לעסקים | סרטון הסבר לקד"מ ושיווק מוצר בתחום הדברה - Nemesis | הופק בשיווקנט
הפקת סרטוני אנימציה לעסקים | סרטון הסבר לקד"מ ושיווק מוצר בתחום הדברה - Nemesis | הופק בשיווקנט
9
מוסקו נכסים | סרטון תדמית זה הופק בשיווקנט, להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
מוסקו נכסים | סרטון תדמית זה הופק בשיווקנט, להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
10
הפקת סרטון אנימציה לעסקים | פרסומות אנימציה | סרטון פרסומת אנימציה לקידום אתר מסחרי | הופק בשיווקנט
הפקת סרטון אנימציה לעסקים | פרסומות אנימציה | סרטון פרסומת אנימציה לקידום אתר מסחרי | הופק בשיווקנט
11
הפקת סרטון תדמית אנימציה לעורך דין | הופק עבור ע"ד וליטיגטור נרקיס חנייא בשיווקנט - shivuknet.co.il
הפקת סרטון תדמית אנימציה לעורך דין | הופק עבור ע"ד וליטיגטור נרקיס חנייא בשיווקנט - shivuknet.co.il
12
סרטון שיווקי זה הופק בשיווקנט עבור חברת Equinom | הפקת סרטון באנגלית עושים בשיווקנט shivuknet.co.il
סרטון שיווקי זה הופק בשיווקנט עבור חברת Equinom | הפקת סרטון באנגלית עושים בשיווקנט shivuknet.co.il
13
סולארפרו - סרטון תדמית שיווקי שמסביר על המוצר - הופק בשיווקנט - 03-3761093
סולארפרו - סרטון תדמית שיווקי שמסביר על המוצר - הופק בשיווקנט - 03-3761093
14
סרטון אנימציה שיווקי שהפקנו עבור משרד רואה חשבון - אביה פרחי | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
סרטון אנימציה שיווקי שהפקנו עבור משרד רואה חשבון - אביה פרחי | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
15
סרטון מוצר באנגלית|סרטון תדמית למוצר שנמכר באמזון|הופק בשיווקנט 0542383789 - shivuknet.co.il
סרטון מוצר באנגלית|סרטון תדמית למוצר שנמכר באמזון|הופק בשיווקנט 0542383789 - shivuknet.co.il
16
ליאור דיזיין | הפקת סרטון שיווקי לעסק עושים רק בשיווקנט, להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
ליאור דיזיין | הפקת סרטון שיווקי לעסק עושים רק בשיווקנט, להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
17
הפקת סרטון אנימציה לעסק לדוגמה | אנימציה לעסקים עושים בשיווקנט - shivuknet.co.il
הפקת סרטון אנימציה לעסק לדוגמה | אנימציה לעסקים עושים בשיווקנט - shivuknet.co.il
18
הפקת סרטון אנימציה: סרטון תדמית אנימציה לעסק שהפקנו עבור Be English
הפקת סרטון אנימציה: סרטון תדמית אנימציה לעסק שהפקנו עבור Be English
19
סרטון שיווקי זה הופק עבור שמאי בכיר עזרא כהן בשיווקנט - 0542383789 | הפקת סרטון שיווקי לעסק
סרטון שיווקי זה הופק עבור שמאי בכיר עזרא כהן בשיווקנט - 0542383789 | הפקת סרטון שיווקי לעסק
20
סרטון שיווקי | SimpleTax | הופק בשיווקנט 0542383789 - shivuknet.co.il
סרטון שיווקי | SimpleTax | הופק בשיווקנט 0542383789 - shivuknet.co.il
21
סרטון תדמית לעסק לדוגמא | הפקת סרטוני אנימציה לעסקים עושים בשיווקנט - shivuknet.co.il
סרטון תדמית לעסק לדוגמא | הפקת סרטוני אנימציה לעסקים עושים בשיווקנט - shivuknet.co.il
22
סולאר פילד - הפקת סרטון תדמית שיווקי | סרטון תדמית זה הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
סולאר פילד - הפקת סרטון תדמית שיווקי | סרטון תדמית זה הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
23
סרטון תדמית לעסק מחיר מ-1600 ₪! סרט תדמית | פמיאייג&#039ד - FamiAged | שיווקנט
סרטון תדמית לעסק מחיר מ-1600 ₪! סרט תדמית | פמיאייג'ד - FamiAged | שיווקנט
24
סרטון תדמית, הסבר והמחשה למוצר בתחום הבניה - Push to wind | סרטון זה הופק בשיווקנט
סרטון תדמית, הסבר והמחשה למוצר בתחום הבניה - Push to wind | סרטון זה הופק בשיווקנט
25
פרסומות אנימציה | הפקת פרסומת אנימציה לדוגמא | הופקה עבור עיתון\מקומון GOITEM בשיווקנט
פרסומות אנימציה | הפקת פרסומת אנימציה לדוגמא | הופקה עבור עיתון\מקומון GOITEM בשיווקנט
26
אפליקציית יופי בקליק | סרטון זה הופק בשיווקנט, להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
אפליקציית יופי בקליק | סרטון זה הופק בשיווקנט, להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
27
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ הפקת סרטון תדמית אנימציה לעסק בתחום תיווך נדל"ן - הופק בשיווקנט
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ הפקת סרטון תדמית אנימציה לעסק בתחום תיווך נדל"ן - הופק בשיווקנט
28
הפקת סרטון אנימציה שיווקי לעסק לקידום פורטל אינטרנטי | הופק בשיווקנט, להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
הפקת סרטון אנימציה שיווקי לעסק לקידום פורטל אינטרנטי | הופק בשיווקנט, להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
29
סרטון תדמית שהפקנו עבור עורך דין עידן ליטבק | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
סרטון תדמית שהפקנו עבור עורך דין עידן ליטבק | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
30
בר קפיטל - ייעוץ משכנתאות | סרטון לעסק זה הופק בשיווקנט - 0542383789
בר קפיטל - ייעוץ משכנתאות | סרטון לעסק זה הופק בשיווקנט - 0542383789
31
סרטון תדמית שיווקי זה הופק בשיווקנט עבור אורי דורון | מעוניין בהפקת סרטון תדמית? התקשר 03-3761093
סרטון תדמית שיווקי זה הופק בשיווקנט עבור אורי דורון | מעוניין בהפקת סרטון תדמית? התקשר 03-3761093
32
מיזוגי - סרטון הסבר שיווקי על פורטל אינטרנטי לאיתור בעלי מקצוע בתחום מיזוג אויר | הופק בשיווקנט
מיזוגי - סרטון הסבר שיווקי על פורטל אינטרנטי לאיתור בעלי מקצוע בתחום מיזוג אויר | הופק בשיווקנט
33
אופרת סבון - מכבסה עם חוש קצף | סרטון פרסומת זה הופק ע"י שיווקנט - 03-3761093
אופרת סבון - מכבסה עם חוש קצף | סרטון פרסומת זה הופק ע"י שיווקנט - 03-3761093
34
אקסלנס לייזר בהנהלת ליאת לוי - הסרת שיער בלייזר - הסרטון הופק ע"י שיווקנט
אקסלנס לייזר בהנהלת ליאת לוי - הסרת שיער בלייזר - הסרטון הופק ע"י שיווקנט
35
טוגדר - שיווק נדל"ן במחיר אחיד | סרטון תדמית שיווקי זה הופק ע"י שיווקנט - 03-3761093
טוגדר - שיווק נדל"ן במחיר אחיד | סרטון תדמית שיווקי זה הופק ע"י שיווקנט - 03-3761093
36
סרטון הסבר על אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון - סרטון זה הופק בשיווקנט
סרטון הסבר על אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון - סרטון זה הופק בשיווקנט
37
הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח המח"ר - סרטון תדמית זה הופק בשיווקנט, להזמנת סרטון - 03-3761093
הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח המח"ר - סרטון תדמית זה הופק בשיווקנט, להזמנת סרטון - 03-3761093
38
סרטון שיווקי לעסק לדוגמא: חברת מצלמות אבטחה - Simcare | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
סרטון שיווקי לעסק לדוגמא: חברת מצלמות אבטחה - Simcare | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
39
טופ שלטים - הפקת סרטון הסבר על פורטל אינטרנטי - בשיווקנט
טופ שלטים - הפקת סרטון הסבר על פורטל אינטרנטי - בשיווקנט
40
Flypark - חניה ברמה אחרת | סרטון פרסומת זה הופק בשיווקנט, להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
Flypark - חניה ברמה אחרת | סרטון פרסומת זה הופק בשיווקנט, להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
41
הפקת סרטון תדמית שיווקי לחברת נדל"ן Westarp Israel | הופק בשיווקנט | להזמנת סרטון חייגו 03-3761093
הפקת סרטון תדמית שיווקי לחברת נדל"ן Westarp Israel | הופק בשיווקנט | להזמנת סרטון חייגו 03-3761093
42
קמל הובלות | הפקת סרטון תדמית אנימציה שיווקי הומוריסטי(מצחיק)  - שיווקנט - להזמנת סרטון 03-3761093
קמל הובלות | הפקת סרטון תדמית אנימציה שיווקי הומוריסטי(מצחיק) - שיווקנט - להזמנת סרטון 03-3761093
43
ברקוד - ייעוץ לרשתות קמעונאיות בהנהלת אורלי מרגלית - הסרטון הופק ע"י שיווקנט
ברקוד - ייעוץ לרשתות קמעונאיות בהנהלת אורלי מרגלית - הסרטון הופק ע"י שיווקנט
44
סרטון הסבר - 5 שלבים לרכישת נדלן בגרמניה | הופק בשיווקנט - 03-3761093 - הפקת סרטונים לחברות נדל"ן
סרטון הסבר - 5 שלבים לרכישת נדלן בגרמניה | הופק בשיווקנט - 03-3761093 - הפקת סרטונים לחברות נדל"ן
45
סרטון הסבר | אגודת הסטודנטים של מכללת דוד ילין | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
סרטון הסבר | אגודת הסטודנטים של מכללת דוד ילין | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
46
שירות הפקת סרטון שיווקי לעסק - 03-3761093 | סרט שיווקי זה הופק עבור חברת דיוור ישיר לעסקים בשיווקנט
שירות הפקת סרטון שיווקי לעסק - 03-3761093 | סרט שיווקי זה הופק עבור חברת דיוור ישיר לעסקים בשיווקנט
47
שלדג - ניהול ואחזקת מבנים ומשרדים | סרטון תדמית זה הופק בשיווקנט | להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
שלדג - ניהול ואחזקת מבנים ומשרדים | סרטון תדמית זה הופק בשיווקנט | להזמנת סרטון התקשרו 03-3761093
48
סרטון תדמית קצר לדוגמא|הופק בשיווקנט - 0542383789 | עבור חברת גלובלי ניהול ואחזקת מבנים
סרטון תדמית קצר לדוגמא|הופק בשיווקנט - 0542383789 | עבור חברת גלובלי ניהול ואחזקת מבנים
49
סולאר פילד - הכנסה פאסיבית מאנרגיה סולארית | סרטון שיווקי זה הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
סולאר פילד - הכנסה פאסיבית מאנרגיה סולארית | סרטון שיווקי זה הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
50
המגן פלוס קידס - סרטון שיווקי לאפליקציה | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il
המגן פלוס קידס - סרטון שיווקי לאפליקציה | הופק בשיווקנט - shivuknet.co.il

מה אומרים הלקוחות שלנו

Yaron ShwartzYaron Shwartz
13:18 03 Aug 23
עבודה מדהימה , תוצאה מצויינת , סרטון אנימציה ברמה גבוה. ממליץ בחום.תודה רבה ארתור
NetaNeta
15:39 23 Jul 23
עשינו סרטון אנימציה אצל ארתור אין ספק שהבחור מקצועי מאוד . מומלץ בחום.
Tani AharoniTani Aharoni
07:56 23 Mar 23
מדובר בהבנת הצורך ויישום באופן מקיף וחכם.
לירון מנצורלירון מנצור
18:06 18 Mar 23
חייבת לכתוב ביקורת חיובית ביותר על שיווק נט, ועל ארתור היקר באופן אישי , ראשית רמה סופר מקצועית , עמידת בלתי רגילה בזמנים, תוך הקפדה על איכות, כמות, שביעות רצון הלקוח, ארתור בעל סבר פנים נעימות, שלא מתפשר על מקצועיות ויחס ללקוח !המצגת שלי כמו גם הסרטון היו מושלמים!!מומלץ ביותר! אני בהחלט אעבוד עם שיווק נט בעתיד !!!
yaron lionyaron lion
10:16 12 Mar 23
ארתור הפיק עבורנו סרטון אנימציה. תודה רבה
claudia Nimtsovitchclaudia Nimtsovitch
18:19 13 Feb 23
מהדקות הראשונות של עבודה עם ארתור הבנתי שיש לי עסק עם מישהו מתחשב,מיקצועי,,עם תהליך עבודה מאוד מסודר,שמתחיל בהבנת הנושה וצרכים של הלקוח. הסרטון שלי יצא ממש יפה!אני ממליצה בחום.
ציון חזניציון חזני
12:42 06 Nov 22
ממליצה בחום!!! בלי לחשוב פעמיים!ארתור מקצועי מאוד, זמין לשאלות, לתיקונים ופתוח להצעות! תיקתק לנו את הסרטון והכין לנו תוצר מושלם!
js_loader

בין הלקוחות שלנו

תהליך הפקת סרטון אנימציה בשיווקנט

LED Bulb

1. נכתוב תסריט

זהו השלב הקריטי והחשוב יותר – כאן אנחנו צריכים להתחבר לצורך של הלקוחות הפוטנציאליים, להסביר להם את הפתרון ולגרום להם ליצור קשר. התסריט מורכב משתי עמודות(רואים\שומעים).
Generator Set

2. נקליט פס קול

לאחר שיש את הנוסח הסופי של הטקסט השיווקי והלקוח נותן אור ירוק להתקדם להקלטת פס הקול אנו מקליטים את הקריינות ומשלבים לה מנגינת רקע מתאימה.
עיצוב סטוריבורד לסרטון

3. נעצב סטוריבורד

סטוריבורד או בעברית לוח סיפור מורכב מסצינות סטטיות שמהן יורכב סרטון האנימציה בהמשך. לאחר אישור הלקוח ננפיש את הסצינות בסרטון האנימציה.
Lighting

4. נפיק סרטון

ברגע שיש אישור לפס הקול ולסטוריבורד אנו מתחילים לעבוד על האנימציה. כל תהליך הפקת הסרטון לוקח בין 5 ל-21 ימי עסקים.

למה סרטון אנימציה לעסק?

הפקת סרטון אנימציה לעסק בשיווקנט

הפקת סרטון אנימציה לעסק בשיווקנט – סרטון אנימציה לעסק הוא הכלי האולטימטיבי שבהשקעה נמוכה חוסך לכם זמן ומגדיל את ההכנסה שלכם באופן מיידי. תהליך הפקת סרטון אנימציה לעסק בשיווקנט פשוט, מהיר ומותאם לצרכים המיוחדים שלכם.

בשיווקנט אתם תהנו מניהול הפרויקט על ידי מומחה שיווק באינטרנט עם 20 שנות נסיון בשיווק דיגיטלי ו-10 שנות נסיון בהפקת סרטונים, ארתור קלנדרוב. 

זה עובד פשוט: אתם מתקשרים או משאירים פרטים בטופס ואנו מתקשרים אליכם, ואתם מקבלים ייעוץ והבנה של הצורך שלכם, ניהול תוך הגדלת ראש וליווי אישי עם סבלנות לאורך כל התהליך.

דאגנו לאופטימיזציה של תהליך הפקת הסרטון כך שאתם מקבלים מקסימום איכות בתמורה לכסף שלכם כשאתם מפיקים סרטון בשיווקנט

בשיווקנט ניתן להפיק סרטון בעברית, אנגלית, רוסית, סינית, ספרדית, גרמנית, תאית, איטלקית ובשפות נוספות…

אנחנו גם מקדמים סרטי תדמית אנימציה וכל סוג אחר של סרטונים קידום אורגני בגוגל וביוטיוב למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של יוטיוב וגוגל באופן מיידי או תוך חודש אחד בלבד!

להחיות את העסק שלך: תפקידה של אנימציה בשיווק מודרני

למה חשוב שעסקים יעשו שימוש באנימציה?

אנימציה הפכה לכלי חיוני לעסקים המעוניינים לשפר את מאמצי השיווק וההמיתוג של העס והכשרת עובדים. השימוש באנימציה מאפשר לעסקים ליצור תוכן אינטראקטיבי ומרתק שיכול להפוך את ההדרכה ליותר אפקטיבית ובלתי נשכחת עבור העובדים, וגם יכול לעזור להציג מוצרים ושירותים בפורמט קל להבנה. בנוסף, ניתן להשתמש באנימציה כדי לבנות אמון ואמינות עם לקוחות פוטנציאליים, מכיוון שסרטוני אנימציה מפגינים מומחיות והבנה של התחום.

סקירה קצרה של הנושאים שיכוסו במאמר

מאמר זה יסקור את הדרכים השונות שבהן עסקים יכולים להשתמש באנימציה כדי לשפר את הפעילות שלהם. נחקור כיצד ניתן להשתמש באנימציה להכשרת עובדים, יצירת סרטוני הסבר למוצרים ושירותים ולשיפור מאמצי המיתוג והשיווק. כמו כן, נספק טיפים ואסטרטגיות ליצירת אנימציות אפקטיביות, וכן דוגמאות לאנימציות מוצלחות בשימוש עסקים. עם מאמר זה, לעסקים תהיה הבנה ברורה כיצד ניתן להשתמש באנימציה כדי לשפר את הפעולות שלהם וכיצד ליצור תוכן אנימציה יעיל.

שימוש באנימציה בשיווק ופרסום

איך אנימציה יכולה ללכוד תשומת לב ולהגביר את המעורבות?

אנימציה היא מדיום רב עוצמה למשיכת תשומת לבם של לקוחות פוטנציאליים ולהגברת המעורבות במותג. השימוש באנימציה יכול להפוך מסר לבלתי נשכח ומושך יותר מבחינה ויזואלית, מה שעוזר להגדיל את הסיכוי שלקוח יבצע פעולה. אנימציה גם מאפשרת לעסקים להעביר מושגים ורעיונות מורכבים בפורמט קל להבנה, שימושי במיוחד לפרסום מוצרים ושירותים טכניים. בנוסף, ניתן להשתמש באנימציה ליצירת קשר רגשי עם לקוחות, מה שיכול להוביל לנאמנות מוגברת למותג.

מהן הדוגמאות לקמפיינים מוצלחים של אנימציה בתעשיות שונות?

נעשה שימוש יעיל באנימציה במגוון רחב של תעשיות. לדוגמה, בתעשיית הטכנולוגיה, IBM השתמשה באנימציה כדי ליצור סדרה של סרטוני הסבר שעזרו להציג את ההצעות המורכבות שלה בפורמט קל להבנה. בתעשיית המזון המהיר, מקדונלד’ס השתמשו באנימציה בפרסום שלהם כדי ליצור קשר רגשי עם לקוחות על ידי הצגת דמויות פופולריות כמו רונלד מקדונלד. תעשיית הביטוח, GEICO השתמשו באנימציה בקמפיינים הפרסומיים שלהם כדי להעביר מידע מורכב בצורה פשוטה ובלתי נשכחת.

מהן הדוגמאות לקמפיינים מוצלחים של אנימציה בתעשיות שונות?aג. איך ליצור אנימציה אפקטיבית לפרסום?

כדי ליצור אנימציה אפקטיבית לפרסום, חשוב לשמור על המסר פשוט וממוקד. האנימציה צריכה להיות מושכת ויזואלית וללכוד את תשומת הלב של הצופה בשניות הראשונות. כמו כן, חשוב לכלול בסוף האנימציה קריאה לפעולה, שיכולה לכלול מידע על המוצר או השירות המפורסם, או קישור לאתר החברה. בנוסף, חשוב להתחשב בקהל היעד ולהתאים את האנימציה בהתאם. על ידי ביצוע טיפים אלה, עסקים יכולים ליצור אנימציה שמושכת ביעילות את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים ומגבירה את המעורבות עם המותג שלהם.

יצירת סרטוני הסבר למוצרים ושירותים

למה סרטוני הסבר חשובים לעסקים?

סרטוני הסבר הם כלי יעיל לעסקים המעוניינים להציג את המוצרים והשירותים שלהם בפורמט קל להבנה. סרטונים אלה הם בדרך כלל קצרים, מושכים ויזואלית, ומספקים סקירה מקיפה של המוצר או השירות המוצעים. סרטוני הסבר יכולים לעזור לעסקים להגדיל את ההמרות והמכירות על ידי מתן מידע ללקוחות פוטנציאליים שהם צריכים כדי לקבל החלטה מושכלת. בנוסף, ניתן להשתמש בסרטוני הסברים כדי לחנך את העובדים לגבי מוצר או שירות חדש, מה שיכול לעזור לשפר את הביצועים שלהם ולהגדיל את הפרודוקטיביות.

מהם השלבים ליצירת סרטון הסברה יעיל?

הגדר את קהל היעד שלך: זהה את קהל היעד לסרטון והתאם את התוכן בהתאם.

צור תסריט: פתח תסריט שמסביר בצורה ברורה ותמציתית את המוצר או השירות המוצעים.

בחרו את סגנון האנימציה הנכון: החליטו על סגנון אנימציה המתאים ביותר למוצר או לשירות ולקהל היעד.

הוסף קריאה לפעולה: כלול קריאה לפעולה בסוף הסרטון, כגון קישור לאתר החברה או פרטי יצירת קשר.

שמור על זה קצר ומתוק: הקפד על הסרטון קצר, באופן אידיאלי לא יותר מ-2-3 דקות, וודא שהמידע קל להבנה.

מהן הדוגמאות לסרטוני הסבר מוצלחים?

Dropbox: סרטון ההסבר של Dropbox השתמש ביעילות באנימציה כדי להציג את המוצר שלהם וכיצד הוא עובד, ועוזר להגדיל את ההמרות והמכירות.

Mailchimp: סרטון ההסבר של Mailchimp השתמש ביעילות באנימציה כדי לחנך לקוחות פוטנציאליים על התכונות והיתרונות של פלטפורמת שיווק האימייל שלהם.

Salesforce: סרטון ההסבר של Salesforce השתמש ביעילות באנימציה כדי להציג את התכונות והיתרונות של תוכנת ניהול קשרי הלקוחות שלהם.

לסיכום, סרטוני אקספליינר הם כלי יעיל לעסקים המעוניינים להציג את המוצרים והשירותים שלהם בפורמט קל להבנה. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה ושימוש בדוגמאות של סרטוני הסבר מוצלחים כמדריך, עסקים יכולים ליצור אנימציה שמעבירה ביעילות את המסר שלהם ומשפרת המרות ומכירות.

שימוש באנימציה ליצירת אינפוגרפיקה אינטראקטיבית והדמיית נתונים

Dropbox: סרטון ההסבר של Dropbox השתמש ביעילות באנימציה כדי להציג את המוצר שלהם וכיצד הוא עובד, ועוזר להגדיל את ההמרות והמכירות.

Mailchimp: סרטון ההסבר של Mailchimp השתמש ביעילות באנימציה כדי לחנך לקוחות פוטנציאליים על התכונות והיתרונות של פלטפורמת שיווק האימייל שלהם.

Salesforce: סרטון ההסבר של Salesforce השתמש ביעילות באנימציה כדי להציג את התכונות והיתרונות של תוכנת ניהול קשרי הלקוחות שלהם.

לסיכום, סרטוני אקספליינר הם כלי יעיל לעסקים המעוניינים להציג את המוצרים והשירותים שלהם בפורמט קל להבנה. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה ושימוש בדוגמאות של סרטוני הסבר מוצלחים כמדריך, עסקים יכולים ליצור אנימציה שמעבירה ביעילות את המסר שלהם ומשפרת המרות ומכירות.

שימוש באנימציה ליצירת אינפוגרפיקה אינטראקטיבית והדמיית נתונים

כיצד אנימציה יכולה להפוך נתונים למעניינים יותר?

אנימציה יכולה להיות כלי רב עוצמה להפיכת נתונים מרתקים ואינטראקטיביים יותר. על ידי הוספת תנועה ואלמנטים דינמיים לאינפוגרפיקה או להדמיה של נתונים, זה יכול לעזור להפוך את המידע לנגיש יותר וקל להבנה. ניתן להשתמש באנימציה גם כדי להדגיש נקודות נתונים חשובות, למשוך תשומת לב למידע ספציפי וליצור עיצוב כולל מושך יותר מבחינה ויזואלית.

מהן הדוגמאות לשימוש באינפוגרפיקה והדמיית נתונים באנימציה?

הניו יורק טיימס: הניו יורק טיימס השתמש באנימציה באינפוגרפיקה שלהם “איך ארה”ב הפסידה ב-iPhone Work” כדי להראות את תנועת המשרות מארה”ב לאסיה לאורך זמן.

גוגל: גוגל השתמשה באנימציה באינפוגרפיקה של “גוגל חיפוש צמיחת” כדי להראות את הצמיחה של מנוע החיפוש שלהם לאורך זמן.

האקונומיסט: האקונומיסט השתמש באנימציה באינפוגרפיקה שלהם “העולם בשנת 2050” כדי להציג תחזיות לגידול האוכלוסייה ולפיתוח כלכלי באזורים שונים.

למה לשים לב כשיוצרים אינפוגרפיקה והדמיית נתונים באנימציה?

שמור על זה פשוט: השתמש באנימציה כדי להדגיש נקודות נתונים חשובות, אך הימנע מעומס יתר על האינפוגרפיקה עם יותר מדי אנימציות או תנועות מורכבות.

היה עקבי: השתמש בסגנון אנימציה עקבי לאורך כל האינפוגרפיקה כדי ליצור עיצוב ויזואלי מגובש.

היה סלקטיבי: השתמש באנימציה כדי למשוך תשומת לב לנקודות נתונים ספציפיות, אך הימנע מהנפשת כל מה באינפוגרפיקה.

בחן את זה: בדוק את האנימציה עם קהלים שונים כדי לקבל משוב ולבצע התאמות לפי הצורך.

לסיכום, אנימציה יכולה להיות כלי רב עוצמה להפיכת נתונים מרתקים ואינטראקטיביים יותר. על ידי שימוש באנימציה באינפוגרפיקה והדמיית נתונים, עסקים יכולים להפוך את המידע שלהם לנגיש יותר וקל להבנה, תוך יצירת עיצוב כולל מושך יותר מבחינה ויזואלית. על ידי ביצוע הטיפים המתוארים במאמר זה, עסקים יכולים ליצור אנימציה שמעבירה ביעילות את המסר שלהם ומשפרת המרות ומכירות.

אנימציה של דמויות כדי להגביר את המודעות והמעורבות למותג

איך דמויות יכולות להגביר את המודעות למותג?

דמויות וקמעות הם דרך פופולרית עבור עסקים להגביר את המודעות והמעורבות למותג. הם יכולים לשמש לייצוג מותג, מוצר או שירות, ויכולים לעזור ליצור קשר בלתי נשכח ורגשי יותר עם הקהל. ניתן להשתמש באנימציה כדי להחיות דמויות וקמעות, מה שהופך אותם למקושרים ומושכים יותר עבור הקהל. על ידי שימוש באנימציה, עסקים יכולים גם ליצור זהות ויזואלית מובהקת עבור הדמויות והקמעות שלהם, מה שהופך אותם לזיהוי בקלות ומגביר את המודעות למותג.

מהן הדוגמאות הבולטות להנפשה מוצלחת של דמויות?

קוקה קולה: דמות דוב הקוטב המונפש של קוקה קולה נמצא בשימוש בקמפיינים פרסומיים כבר למעלה מ-25 שנה והוא סמל מוכר של המותג.

Geico: דמות השממית המונפש של Geico נמצא בשימוש בקמפיינים פרסומיים מאז 1999 וזוכה להכרה רחבה על ידי הקהלים.

https://www.youtube.com/watch?list=PLwTsyIROsacirTnEiL8I2dP4P_cQveKY7&v=mFIc-CfzYo0

M&M’s: M&M’s השתמשה בדמויות מונפשות בקמפיינים הפרסומיים שלהן, כולל הדמויות האיקוניות האדומות והצהובות של M&M.

 

מה חשוב כשיוצרים דמות אנימציה?

צור זהות ויזואלית מובהקת: עצב דמויות שניתן לזהות בקלות ובעלי זהות ויזואלית מובהקת.

השתמש באנימציה כדי להפיח חיים בדמויות: השתמש באנימציה כדי להפוך דמויות למושכות יותר.

שמור על עקביות: השתמש בסגנון אנימציה עקבי לאורך כל הקמפיין כדי ליצור עיצוב ויזואלי מגובש.

בחן את האנימציה: בחן את האנימציה עם קהלים שונים כדי לקבל משוב ולבצע התאמות לפי הצורך.

לסיכום, דמויות יכולות להיות דרך רבת עוצמה עבור עסקים להגביר את המודעות למותג ומעורבותם. על ידי שימוש באנימציה כדי להחיות דמויות וסמלים, עסקים יכולים ליצור זהות ויזואלית מושכת ומושכת יותר עבור המותג שלהם. על ידי ביצוע הטיפים המתוארים במאמר זה, עסקים יכולים ליצור אנימציה שמעבירה ביעילות את המסר שלהם ומשפרת המרות ומכירות.

שימוש באנימציה כדי לשפר את חווית המשתמש באתרים ובאפליקציות לנייד

איך אנימציה יכולה לשפר את חווית המשתמש באתר או אפליקציה?

ניתן להשתמש באנימציה כדי לשפר את חווית המשתמש באתרים ובאפליקציות לנייד על ידי מתן רמזים חזותיים, הנחיית משתמשים דרך הממשק והפיכת החוויה הכוללת למושכת יותר. זה יכול לשמש גם כדי לספק משוב על פעולות המשתמש וליצור תחושה של אינטראקטיביות. ניתן להשתמש באנימציה כדי ליצור מראה ותחושה מלוטשים ומקצועיים יותר, מה שמגדיל את הסיכוי שמשתמשים יישארו בסביבה ויעסקו בתוכן.

מהן הדוגמאות לשימוש באנימציה באתרים ובאפליקציות לנייד?

Duolingo: Duolingo משתמש באנימציה כדי לספק רמזים חזותיים, מה שמקל על המשתמשים לנווט באפליקציה ולהשלים שיעורי שפה.

Airbnb: Airbnb משתמשת באנימציה כדי ליצור תחושה של אינטראקטיביות וכדי להדריך משתמשים בתהליך של הזמנת בית.

נטפליקס: נטפליקס משתמשת באנימציה כדי ליצור מראה ותחושה מהוקצעים ומקצועיים, מה שמגדיל את הסיכוי שמשתמשים יישארו בסביבה ויעסקו בתוכן.

מה חשוב לדעת על הפקת אנימציה לאתר אינטרנט או אפליקציית מובייל?

שמור על זה פשוט: שמור על אנימציות פשוטות וקלות להבנה, הימנע מהציף משתמשים עם יותר מדי אנימציות או אנימציות מורכבות.

בדוק את זה: בדוק את האנימציה עם קהלים שונים כדי לקבל משוב ולבצע התאמות לפי הצורך.

השתמש באנימציה כדי לספק רמזים חזותיים: השתמש באנימציה כדי לספק רמזים חזותיים ולהקל על המשתמשים לנווט בממשק.

השתמש באנימציה כדי ליצור תחושה של אינטראקטיביות: השתמש באנימציה כדי ליצור תחושה של אינטראקטיביות ולהפוך את החוויה הכוללת למרתקת יותר.

לסיכום, ניתן להשתמש באנימציה כדי לשפר את חווית המשתמש באתרים ובאפליקציות לנייד על ידי מתן רמזים חזותיים, הנחיית משתמשים בממשק ויצירת תחושה של אינטראקטיביות. על ידי ביצוע הטיפים המפורטים במאמר זה, עסקים יכולים ליצור אנימציה המשפרת ביעילות את חווית המשתמש ומגבירה את המעורבות.

שימוש באנימציה ליצירת חוויות מציאות מדומה ורבודה ללקוחות

איזה שימוש ניתן לעשות באנימציה במציאות מדומה ורבודה?

ניתן להשתמש באנימציה בחוויות מציאות מדומה ורבודה ליצירת סביבות סוחפות ומרתקות, שבהן לקוחות יכולים ליצור אינטראקציה עם מוצרים ושירותים בצורה מציאותית. זה יכול לשמש גם ליצירת הדרכות אינטראקטיביות, המאפשרות ללקוחות ללמוד על מוצרים ושירותים בצורה מהנה ואינטראקטיבית.

מהן הדוגמאות לשימוש באנימציה בחוויות מציאות מדומה ורבודה?

איקאה: איקאה משתמשת במציאות מדומה כדי לאפשר ללקוחות לצפות וליצור אינטראקציה עם רהיטים בצורה מציאותית, לפני הרכישה.

פורד: פורד משתמשת במציאות רבודה כדי לאפשר ללקוחות לראות ולחקור את המכוניות שלה בצורה מציאותית לפני הרכישה.

Lowe’s: 

Lowe’s משתמשת במציאות מדומה כדי לאפשר ללקוחות לחוות את פרויקטי שיפוץ הבית שלה לפני שהם מבצעים אותם.

מה חשוב לדעת על הפקת אנימציה למציאות מדומה ורבודה?

שמור על זה מציאותי: שמור על האנימציה מציאותית ככל האפשר, כדי ליצור סביבה סוחפת ואמינה.

בדוק את זה: בדוק את האנימציה עם קהלים שונים כדי לקבל משוב ולבצע התאמות לפי הצורך.

השתמש באנימציה ליצירת מדריכים אינטראקטיביים: השתמש באנימציה ליצירת מדריכים אינטראקטיביים, המאפשרים ללקוחות ללמוד על מוצרים ושירותים בצורה מהנה ואינטראקטיבית.

השתמש באנימציה כדי ליצור תחושה של טבילה: השתמש באנימציה כדי ליצור תחושה של טבילה, המאפשר ללקוחות לחוות מוצרים ושירותים בצורה מציאותית.

לסיכום, ניתן להשתמש באנימציה ליצירת חוויות מציאות מדומה ורבודה ללקוחות, ולאפשר להם ליצור אינטראקציה עם מוצרים ושירותים בצורה מציאותית. על ידי ביצוע הטיפים המפורטים במאמר זה, עסקים יכולים ליצור אנימציה המשפרת ביעילות את חווית הלקוח ומגבירה את המעורבות.

 סיכום

תמצית הנקודות העיקריות הנכללות במאמר

במאמר זה, דנו בדרכים השונות בהן ניתן להשתמש באנימציה בעסק, כולל בשיווק ופרסום, יצירת סרטוני הסבר למוצרים ושירותים, אינפוגרפיקה אינטראקטיבית והדמיית נתונים, יצירת דמויות וקמעות, שיפור חווית המשתמש באתרים ואפליקציות לנייד, יצירת חוויות מציאות מדומה ורבודה ללקוחות.

מחשבות אחרונות על חשיבותה של אנימציה בעסקים

אנימציה יכולה להיות כלי רב עוצמה לעסקים מכל הגדלים והענפים. זה יכול ללכוד תשומת לב, להגביר את המעורבות ולשפר את חווית הלקוח. על ידי הבנת הדרכים השונות שבהן ניתן להשתמש באנימציה בעסק, חברות יכולות ליצור קמפיינים אפקטיביים של אנימציה שמביאים לתוצאות.

משאבים נוספים למי שמעוניין ללמוד עוד על אנימציה לעסקים

14 דרכים לבנות מודעות למותג באמצעות אמנות חזותית ואנימציה” מאת פורבס

אנימציה לעסקים: שימוש ב-Motion Graphics כדי לתקשר ביעילות” מאת יזם

Motion Graphics: העתיד של שיווק באמצעות תוכן?” מאת Hubspot

סרטוני מותג: כמה הם באמת עולים?” מאת Business.com

לסיכום, אנימציה יכולה להיות נכס בעל ערך עבור עסקים המעוניינים ללכוד תשומת לב ולהגביר את המעורבות במוצרים ובשירותים שלהם. על ידי הבנת הדרכים השונות שבהן ניתן להשתמש באנימציה בעסק, חברות יכולות ליצור קמפיינים אפקטיביים של אנימציה שמביאים לתוצאות. למי שמעוניין ללמוד עוד על אנימציה לעסקים, ישנם משאבים רבים זמינים שיכולים לספק מידע והכוונה נוספים.

שאלות ותשובות

Our video production process begins with writing a script (seeing|hearing), the part of hearing is actually the text that the narrator will narrate and usually the length of the narration is the length of the video. For a 30-second video we recommend a text of 50-60 words and for a minute-long video we recommend a text of 100-120 words and so on according to the length of the desired video. 

The length of the video can be estimated after writing the script and know for sure after the narration file has been recorded, in feature videos, pauses must also be taken into account. It is important to make the consideration between the length of the video and the cost of the video in an orderly manner because the video is probably the most important element in your marketing funnel and should be treated accordingly with a long-term view.

Send us the following details (by phone or in writing):

  1. What use do you plan to make of the video (embedding on a website, uploading to YouTube, uploading to Facebook, Facebook campaign, YouTube campaign…)
  2. The purpose of the video
  3. Audience
  4. The advantages of your service or product compared to competitors
  5. What problem does your service or product solve?
  6. If it is an explanatory video – a neat, detailed and accurate explanation of the work process
  7. logo (if any)
  8. URL (if any)
  9. phone

The more we understand the messages and ideas that you wish to convey in the video, the easier it will be for us to write the script in an optimal way, which will increase the chance that the goal for which the video was produced will be achieved! All you have to do is fill in the details in the following form, or we will collect the details from you over the phone:

Click here to go to the video order form >>

Most of the videos we produce for our clients fall into two categories:

  1. Marketing videos  – the recommended length for marketing videos is up to one and a half minutes.
  2. Explanatory videos about a service or product  – most of the explanatory videos we have produced so far are 2-3 minutes long .

Is a marketing animation video the most effective way to convey messages?

Business owners decide to make animated films for their businesses because they know that animated films will tell the story of their business to the potential customers of their business in a fascinating way with a relatively limited budget. The animated videos can help businesses reach new heights and attract customers who might not be interested in the services or products their business offers if they don’t see their marketing videos.

Animated videos allow businesses flexibility in conveying messages with relatively low budgets because photo productions to convey those complex messages will often cost much more money.

The use of marketing through animations has become more popular in recent years because consumers want to better understand the services and products offered to them and the most effective way to explain to customers the benefits of services or products is of course through animated videos, business owners who recognize this use videos to enjoy the benefits of animated videos.

Internet marketers are finding new ways to reach their target audiences and their customers and the use of animated business videos has many advantages for companies that want to use them in their marketing strategies.

To create a good marketing video, consider including the following elements:

– Presenting the problem that your product/service solves.

– Presenting your product/service as a solution.

– An explanation of what your product does and why it is special.

– Quotes from customers to prove your product works.

– End your marketing video with a call to action.

Why is animation good for business?

Video content, especially animated video content, captures consumers’ attention in less than 1/10 of a second. Videos are a great way to increase user engagement and brand awareness. In addition to this, they can be a very effective tool to get users to take the desired action on your website thus helping to increase the conversion rate.

What is the recommended length of the video according to the marketing platform?

The length of a marketing animation depends on the platform where you publish the video.

Follow these instructions:

– Instagram: 30 seconds or less

– Twitter: 30 seconds or less

– Facebook organic: 3 minutes or more

– Facebook ads: 60 seconds or less

– YouTube: 2 minutes or more

– Homepage: 3 minutes or less

How can an animated video be used for business?

Animated videos can be used as a dynamic visual element in your ads, integrated into email marketing, placed on a landing page, and more. Animated videos help increase brand awareness, increase customer engagement, and drive purchase decisions.

How are animations used in marketing?

שימוש באנימציה יכול לעזור למותג להעביר מסר פשוט או להסביר מסרים מורכבים בצורה ברורה ומושכת מבחינה ויזואלית. אנימציה היא מאוד תכליתית וניתן לכלול אותה באסטרטגיית השיווק שלך במספר דרכים, מהוספתה לאתר האינטרנט שלך ועד לאנימציה קצרה של המותג בקמפיין אימייל.

האם סרטוני אנימציה שמסבירים על מוצר או שירות יעילים?

סרטוני הסבר מגבירים את הנוכחות המקוונת ואת המודעות למותג שלך. מחקרים מראים שסרטון מסביר יכול להחזיק את תשומת הלב של הצופים במשך 70% מאורך הסרטון הכולל. סרטוני הסבר המוטמעים במדיה חברתית ובאתרים גם מגבירים את דירוג החיפוש מכיוון שאנשים מבלים יותר זמן בעיסוק בתוכן שלך.

מחפשים סרטוני אנימציה בזול?

אנחנו מאמינים שבכל דף שירות באתרכם או בכל דף נחיתה צריך להופיע סרטון הסבר על שירות או מוצר ולכן אנו מציעים חבילה של 5 סרטוני אנימציה תמורת 3500 ₪ + מע”מ בלבד, ניתן לשלם בכרטיס אשראי בחמישה תשלומים של 700 ₪ + מע”מ. למעבר לדף השירות שבו גם תוכלו לראות סרטון המציג את השירות הזה, לחצו על הקישור הבא: חבילת 5 סרטוני אנימציה לאתר אינטרנט במבצע.

להזמנת סרטון התקשרו או כתבו בווטסאפ למספר 054-2383789 או מלאו פרטים בטופס בקשה להצעת מחיר >>  וקבלו הצעת מחיר למייל תוך שעה!

לחצו כאן לצפייה בסרטוני אנימציה לעסקים שהזמינו את שירות הפקת סרטון אנימציה לעסק של שיווקנט >>

לחצו כאן לצפייה במחירון הפקת סרטי אנימציה לעסקים של בשיווקנט >>

סטודיו לאנימציה של שיווקנט אומנם לא מציע לכם סרטון אנימציה לעסק חינם אבל אנחנו כן מציעים הפקת סרטי תדמית אנימציה במחירים נוחים החל מ-1600 ₪ + מע”מ בלבד, זאת בלי להתפשר על האיכות. אצלנו אפשר בין היתר לרכוש סרטון תדמית לעסק, סרטון אנימציה לקפמיין פרסום בפייסבוק, סרטון הסבר באנימציה עם קריינות ועם כתיבה שיווקית במחיר מפתיע שמתחיל מ-1600 ש”ח + מע”מ בלבד. לחצו על הקישור לצפייה במחירון סרטי אנימציה בשיווקנט.

הפקנו סרטוני תדמית לעסקים ומוסדות רבים בארץ ובעולם, ניתן לצפות בחלקם במעבר לקישור הבא: דוגמאות לסרטוני תדמית אנימציה.

איך סרטוני אנימציה עוזרים לנו בקידום דף הנחיתה הזה?​

אחד השימושים שאנו עושים בסרטונים בדף הנחיתה הזה למשל הוא לצורך הקידום האורגני של דף זה ולהמחשה הלכה למעשה ללקוחות שלנו של השימוש בסרטוני אנימציה שיווקיים לקידום האורגני של דף הנחיתה הזה וכמובן לצורך הסברה והמחשה של המסרים השיווקיים שלנו. 

הלקוחות שלנו מקבלים חוויית גלישה נעימה ומעניינת יותר בדף הנחיתה הזה בזכות סרטוני אנימציה, הם נשארים יותר זמן בדף הנחיתה הזה וגם אם הם לא קוראים את הטקסט הזה שאת\אתה קורא\ת עכשיו, רב הסיכויים שהם כן צפו לפחות בסרטון אחד בדף נחיתה זה. בשביל מנוע החיפוש של גוגל עצם זה שהגולש בדף זה באתרנו בחר לצפות בסרטון מצביע על חווית המשתמש הטובה יותר של הגולשים באתר שלנו בכלל ובדף נחיתה זה בפרט, חוויית משתמשים טובה באתרנו מתגמלת אותנו בכך שמנוע החיפוש של גוגל בוחר לדרג את דף הנחיתה הזה גבוה יותר לביטויים הרלוונטיים לדף נחיתה זה כגון:

והתוצאה היא שגם הגולשים באתר האינטרנט שלנו בכלל ובדף הנחיתה הזה בפרט נהנים ומבינים טוב יותר את המסרים השיווקיים וההסברתיים שלנו וגם גוגל מתגמל אותנו בכך שמדרג  את הנכסים הדיגיטליים שלנו גבוה יותר.

לקריאת מאמר על יתרונות השימוש בסרטוני אנימציה לעסק לחצו כאן >>

לקריאת מאמר מעניין נוסף על למה שימוש בסרטוני אנימציה של שיווקנט משדרג את השיווק הדיגיטלי של עסקים, לחצו כאן >>

הפקת סרטון תדמית אנימציה לעסק,סרטון אנימציה לעסקים,סרטון אנימציה מחיר,סרטוני אנימציה לעסקים,אנימציה,סרטוני אנימציה,הפקת סרטון אנימציה,סרטון אנימציה שיווקי,הפקת סרטון אנימציה,סרטון אנימציה,סרטון תדמית אנימציה,הפקת סרט אנימציה,הפקת סרטון,הפקת סרטוני אנימציה,הפקת סרטונים,סרטון על חברות,סרטון שיווקי,סרטון תדמית אנימציה,סרטון תדמית מחיר,סרטוני תדמית אנימציה,סרטי אנימציה לעסקים,הפקת סרטונים,סרטון תדמית מחיר,הפקת סרטון,הפקת סרטוני תדמית,הפקת סרטונים,סרט תדמית לחברה,סרטון שיווקי,סרטון תדמית,סרטון תדמית לעסק,סרטון תדמית מחיר,סרטוני תדמית לעסקים,סרטי תדמית לחברות,סרטי תדמית לעסקים,פרסום ביוטיוב,איך עושים סרט מצויר,אנימציה,אנימציה רפואית,אפקטים לסרטון,אשר שיווק,אתר אנימציה,אתר סרטונים,אתרי וידאו,אתרי סרטונים,בניית סרטון,בניית סרטונים,בקשה להצעת מחיר,הכנת וידאו קליפ מתמונות,הכנת סרט מצויר,הכנת סרטון,הכנת סרטון אנימציה,הכנת סרטון מתמונות,הכנת סרטון מתמונות וסרטונים,הכנת סרטונים מתמונות,הכנת סרטים מצוירים,הפקות סרטי תדמית,הפקת סרט מוצר,הפקת סרטון תדמית מחיר,הפקת סרטוני תדמית,הפקת סרטונים ויראליים,הפקת סרטי תדמית,הפקת סרטי תדמית לעסקים,הפקת סרטי תלת מימד,יצירת אנימציה,יצירת סרטון אנימציה,יצירת סרטון אנימציה חינם,יצירת סרטוני אנימציה,כמה עולה סרט,כתיבת תוכן שיווקי מחיר,מה זה אנימציה,סטודיו להפקת סרטים,ספרי אנימציה,סרט תדמית באנגלית,סרט תדמית לחברה,סרטון באנגלית,סרטון מתמונות,סרטון שירות לקוחות מצחיק,סרטון תדמית,סרטון תדמית באנגלית,סרטון תדמית לאפליקציה,סרטון תדמית לעסק,סרטוני אנימציה מצחיקים,סרטוני תדמית לעסקים,סרטוני תדמית לעסקים קטנים,סרטונים בפייסבוק,סרטי אנימציה,סרטי תדמית,סרטי תדמית לבתי ספר,סרטי תדמית לעסקים,סרטי תדמית לעסקים קטנים,עריכת סרטונים ביוטיוב,עריכת סרטים באינטרנט,פרסום ביוטיוב,פרסום בפייסבוק מחיר,פתרונות שיווק,צילומי תדמית לעורכי דין,קיצור סרטונים,קליפ אנימציה,שיווק באינטרנט,שיווק באינטרנט לעסקים,שיווק באינטרנט לעסקים קטנים,שיווק ביוטיוב,שיווק גוגל,שיווק דיגיטלי יוטיוב,שנה טובה אנימציה,הפקות סרטי תדמית,הפקת סרטוני תדמית,הפקת סרטי תדמית,יצירת סרטון אנימציה,סרט תדמית,סרטון תדמית,סרטון תדמית לעסק,סרטוני תדמית לעסקים,סרטי תדמית,סרטי תדמית לחברות,סרטי תדמית לעסקים,פרסום ביוטיוב,פתרונות שיווק,סרטון תדמית,סרטון תדמית לעסק,סרט תדמיתי,סרט תדמית,סרטוני תדמית,הפקת סרט תדמית,הפקת סרטוני תדמית,הפקת סרטון תדמית,סרטוני תדמית לעסקים,הפקת סרטון אנימציה,סרטון תדמית אנימציה,סרטון תדמית באנגלית,סרט תדמית לעסק,הפקת סרטון,סרטון תדמית מחיר,סרטון תדמית לעסק מחיר,הפקת סרטון תדמית לעסק,סרטוני תדמית לעסקים קטנים,סרטון תדמית אנימציה מחיר,סרטוני תדמית אנימציה,סרטון תדמית למוצר,הפקת סרטי תדמית לעסקים,סרטון שיווקי לעסק,סרט תדמית באנגלית,הפקת סרט מוצר,הפקת סרטון מוצר,הפקת סרטון שיווקי,הפקת סרטון תדמית מחיר,סרטון לעסק,הפקת סרטונים שיווקיים,יצירת סרטון תדמית,הפקת סרטוני מוצר,צילום סרטון תדמית,הפקת סרטון לעסק,סרטוני תדמית מחיר,צילום סרטוני תדמית
פנאקיסטיסקופ,אנימציה,אנימציה מסורתית,אנימציה ממוחשבת,Théâtre optique,Nemo Little (סרט 1911),גרטי הדינוזאור,אודיו-אנימטרוניקה,תור הזהב של האנימציה האמריקאית,אל אפוסטול,אנימציית סטופ - מושן,Zoetrope,רוטוסקופינג,מחשב שנוצר הדמיה,Émile cohl,אנימטור,מיקי מאוס,קווירינו כריסטיאני,סטודיו לאנימציה,מערכת ייצור אנימציה ממוחשבת,סרט צילום,אנימציה של מסך Pins,באגס באני,פנס קסמים,אולפני אנימציה של וולט דיסני,וילי ספינת הקיטור,ווינסור מקיי,יונייטד הפקות של אמריקה,גרפיקה ממוחשבת בזמן אמת,גרפיקה ממוחשבת תלת מימדית,סימולציה,אנימה,ספר קומיקס,חנה-ברברה,לוח סיפור,טקס אייברי,התמדה של חזון,פיקסאר,פרסומת טלוויזיה,גרפיקה ממוחשבת 2D,מַקרֵן,חברת וולט דיסני,אנימציה מוגבלת,לכידת תנועה,גיליון מודל,ספר הפוך,Machinima,אנימציה,שלגיה ושבעת הגמדים (סרט 1937),צעצוע של סיפור,פפרמן,קָרִיקָטוּרָה,מדיה המונית,מְצִיאוּת,מסעותיו של גוליבר (סרט 1939),מנגה,Soyuzmultfilm,המצילים למטה,סרט,סרט סרט 35 מ"מ,האחים וורנר.,Praxinoscope,אולפני פליישר,אנימציה לגזר,משחק צל,וִידֵאוֹ,אנימציה לחימר,סרט תלת מימד,עולם הצבע,מניפולציה לצילום,תנועת בטא,The Smurfs (סדרת טלוויזיה 1981),תופעה פי,מר באג הולך לעיר,תַצלוּם,עולם וירטואלי,משחק וידאו,וולט דיסני מדמיינים,סל,רובוטיקה,היורה בגוף ראשון,סינמטוגרפיה,Émile reynaud,קצב מסגרת,פנטסיה (סרט 1940),Photocopier,עיבוד (גרפיקה ממוחשבת),קריקטורה של יום שבת בבוקר,דיסנילנד,פינוצ'יו (סרט 1940),סרט קצר,Quake (משחק וידאו),פנטסמגוריה,צִיוּר,בּוּבַּטְרוֹן,בת הים הקטנה (סרט 1989),מולטימדיה,SIN DEJAR RASTROS,Beowulf (סרט 2007),מקס פליישר,רוֹבּוֹט,סרטון דיגיטלי,סקובי דו,מַצלֵמָה,סֵפֶר,תַסרִיט,מיני מאוס,אדווארד מויברידג ',פִּרסוּם,צוללת צהובה (סרט),אלאדין (סרט דיסני 1992),ספרות לילדים,תמונה,זנב אמריקאי,ענק הברזל,אוֹטוֹמָט,אפקט סטרובוסקופי,טֵלֶוִיזִיָה,זְמַן,דיסניאנה,בּוּבָּה,Beauty and The Beast (סרט 1991),חיים מתעוררים,ג'ון רנדולף בריי,דמוסקנה,אדווין ס. פורטר,פליקס החתול,ריי האריחאוזן,Fantasmagorie (סרט 1908),קָמִיעַ,ויקי הוויקינג,עלילה (נרטיב),תפיסה ויזואלית,מים,מְכוֹנָה,תַעֲמוּלָה,משחק היורה,טורף,ראלף בקשי,פארקים, חוויות ומוצרים של דיסני,משפחת סימפסון,מלך האריות,צֵל,אִלתוּר,סטוּדִיוֹ,סורק באפלה (סרט),אנימציית פלאש,משפחת קדמוני,וולט דיסני,פרס האוסקר לתמונה הטובה ביותר,Hipólito Yrigoyen,מוסיקת פופ,ציור שמן,מַחשֵׁב,מוּסִיקָה,הקוטב אקספרס (סרט),זה של קלוג,מדיה זורמת,הצמד, פיצוח ופופ,אולפני סאליבן בולוט,מדיה חדשה,אנתרופומורפיזם,חתול,מוזיקת ​​מטאל כבדה,אולם קולנוע,מוצרי צריכה של דיסני,סרט קול,פרווה,מצוירים באחים וורנר,חֶלְקִיק,חֶרֶס,סוד NIMH,מחשב לוח,דונלד דאק,צַעֲצוּעַ,ויליאם קנטרידג ',כוח משיכה,מכטרוניקה,אנדרואיד (מערכת הפעלה),Adobe Flash,שנות השמונים,מגזין,בלגיה,פארק השעשועים,טֶכנוֹלוֹגִיָה,טִיחַ,צֶבַע,עיתון,תוֹכנָה,ספר הג'ונגל (סרט 1967),אומנות,קרח,אשליה אופטית,זכוכית,הרפובליקה הצ'כית,מרשתת,ארל הרד,ג'יי סטיוארט בלקטון,שיער,צִיבִית,PDF,אפקט מיוחד,תסריטאי,Ladislas Starevich,עשיית סרט,ארצות הברית,צעצוע של סיפור 3,Gif,אור תעשייתי וקסם,פרסי האוסקר,מצלמת רוסטרום,גֶרמָנִיָה,פונקציה (מתמטיקה),קולאז ',צילום עיקרי,מֵכָנִיקָה,אוניברסיטת אוקספורד,אוניברסיטת בראון,התקדמות,תיאטרון,בידור,הולנד,אוֹר,רוּחַ,רצועה קומית,המלון הרדוף,תְנוּעָה,רֵנֵסַנס,אִיטַלִיָה,ברבפפה,הוּמוֹר,צָרְפַת,עכבר,הרפתקאותיו של טינטין,חינוך,אלכסנדר פטרוב (אנימטור),זְאֵב עֲרָבוֹת,האטלנטי,ציפור,שפה אנגלית,מסגרת מפתח,תוכנת מחשב,גיבור על,שַׂחְקָן,יפן,עֲרָפֶל,סחורה,דְרָקוֹן,מחשוב,ISBN,שוליים גולמיים,זמן שיא,צ'כוסלובקיה,אנימציות ארדמן,מדע בדיוני,יֶלֶד,תרבות פופולרית,הִיסטוֹרִיָה,סגונדו דה צ'ומון,אופי (אומנויות),צֶבַע,אמן סיפורים,פיקסל,פינלנד,ג'רלד מקויינג-בינג,MIT Press,גרָפִיקָה,תַרְבּוּת,רוּסִיָה,פעולה חיה,חרסינה,הוֹצָאָה לְאוֹר,כדור קופץ,ז'אנר הסרטים,אוֹסְטְרֵיָה,מִלחָמָה,ג'וזף נדהאם,לֶגוֹ,לָטִינִית,גירוי (פיזיולוגיה),פיוטר דומאלה,מוּשָׂג,רַעַשׁ,מלחמת העולם השנייה,אַשְׁלָיָה,רוחב פס (מחשוב),הממלכה המאוחדת,קוּפָּה,אמנות אסלאמית,סוּס,עולם עתידי,צעצועים אופטיים,אַריֵה,כריסטיאן הויגנס,שר הטבעות,מסצ'וסטס,בתולת ים,סָאטִירָה,צילום,לייזר,משחק קול,פָּנטוֹמִימָה,לְעַצֵב,אנימציית חול,ארתור מלבורן-קופר,כרומוליטוגרפיה,חַג הַמוֹלָד,אנימציה לצבע על זכוכית,לִתְמוֹך,העיר ניו יורק,פֶּחָם,בק,אוניברסיטת שיקגו העיתונות,בעל חיים,עלות שולית,קולנוע סין,מִנהָרָה,בַּרזֶל,איך לאמן את הדרקון שלך,טיילור ופרנסיס,ויקינגים,בית אקראי,עִפָּרוֹן,וויילי (מו"ל),מַדָע,קומדיה פיזית,צְמִיגוּת,BBC,תופעה,רומניה,חוֹל,מזמור לחג המולד,שמן,עֵץ,ארגנטינה,צמח,מכללת סטייט אוורגרין,אנגלית בריטית,טלוויזיה בהבחנה גבוהה,רֶגֶשׁ,פיזיקה,הוֹדוּ,דינוזאור,ז'ָאנר,מִין,סירת מנוע,עבודות מתכת,הִתְפּוֹצְצוּת,חדשנות,מיינסטרים,הבעת פנים,דגם מסגרת חוט,ז'ורז 'מליס,עשה זאת בעצמך,קוֹמֶדִיָה,פָּטֶנט,מוזיאון משפחת וולט דיסני,הוצאת אוניברסיטת אוקספורד,התנהגות,Routledge,שיקגו,אֲנָפָה,הרפתקאות דיסני בקליפורניה,חתול ועכבר,איראן,שלמה,עור,אולימפיה, וושינגטון,Maquette,ייצור משותף (מדיה),הנדסה הידראולית,לונדון,פָּנָס,מחקר,מִלָה,מִיתוֹס,אדם מיקביץ ',קליפורניה,אֶסתֵטִיקָה,דמות ראשית,תנועה ליניארית,ספרי בלנטין,דגני בוקר,הוליווד, לוס אנג'לס,אינדיאנה,Nocturna (DC Comics),הוצאת Skyhorse,אִסלַאם,הוצאת אוניברסיטת קיימברידג ',בטא,כְּלִי,התנהגות אנושית,חג המולד קרול,צפון אמריקה,ייבוש שמן,מירוץ ואתניות במפקד ארצות הברית,ארגנטינאים איטלקיים,אמן,האימפריה של יפן,מיסיסיפי,אוקיינוס ​​האטלנטי,דרך ביטוי,וויליאמסטאון, ויקטוריה,פארק מילטון,חֶברָה,הוצאת אוניברסיטת אינדיאנה,קבוצת קווארטו,מחיר,עֲרָפֶל,ג'ון קאהרס,קָרִיקָטוּרִיסט,שִׁיר,אוניברסיטת מדינת ניו יורק,רגיל,כַּמוּת,מְשִׁיכוּת,חטא,אֲצֵטַט,רוסטרום (אנטומיה),עיתונות אוניברסיטאית של מיסיסיפי,יָרוֹק עַד,יוֹם הַשָׁנָה,העיתונות של סנט מרטין,YouTube,מדיה חברתית,מרשתת,שיווק,עוגיית HTTP,מותג,Animaker,בלוג,על הסיפון,ניסיון,תכונה,יֶלֶד,אנימציה,גרור ושחרר,וִידֵאוֹ,שְׁאֵלָה,פעולה חיה,מדיניות עוגיות,פיקמקר,יעל גורצ'ובר,דניה וילגאס,דמיט מנקה,גוגל פליי,חנות מיקרוסופט,אפליקציה סלולרית,לוח סיפור,אנימטור,Microsoft Windows,חולם,חנות אפליקציות (iOS/iPados),אנימציה,Kdan Mobile,וִידֵאוֹ,יְצִירָתִיוּת,שׁוּלְחָן כְּתִיבָה,מכשיר נייד,הורד,עלון,זה זמן Showtime (Kickboxing),ג'וקר (סרט 2019),אנימציית סטופ - מושן,אנימה,לופין השלישי,חואקין פיניקס,השאריות (סדרת טלוויזיה),אנימציה,מאט ריבס,דיימון לינדלוף,מארוול קומיקס,אפקטים חזותיים,בדיה אפוקליפטית ופוסט-אפוקליפטית,Daxiong,סרט צילום,Sharmeen Obaid-Chinoy,Sentai Filmworks,ליידי גאגא,Ghost in the Shell (סרט 1995),מנגה,HLN (רשת טלוויזיה),מוּסִיקָה,Arkham מקלט מדיני,YouTube,סרט אימה,Sony Pictures ImageWorks,משחקי אפי,ארצות הברית,חַג הַמוֹלָד,סרט דוקומנטרי,משיכה רדופה (מדומה),ליל כל הקדושים,עשיית סרט,פאלון גונג,אנימטור,חימום חיים,אנימציה לחימר,BBC,חֲדָשׁוֹת,גֵיהִנוֹם,אנימציה למבוגרים,רוּחַ,עיצוב צליל,ריבוע אניקס,אומנות,ארתור רנקין ג'וניור.,זְאֵב,לי הארדקאסל,סרט המשך,מַלחִין,סרט תיעודי מונפש,גן העדן,בית ספר לאומי וטלוויזיה,שַׂחְקָן,משחק קול,האפוטרופוס,רוקי רומרו,חרסינה,ג'ייסון לופטוס,משחק תפקידים,ברנדן גלזון,טרדיס,גוֹבּלֶן,יֶלֶד,פינלנד,אנדרואיד (רובוט),Lifetime (רשת טלוויזיה),קתרין קינר,זאזי ביץ,מירוץ ואתניות במפקד ארצות הברית,טֶקֶס,כדור הארץ,טֶכנוֹלוֹגִיָה,מוּשָׂג,כריס לבית,כסף מזומן,הנדסת תוכנה,סטוּדִיוֹ,פאלון,טלוויזיה ממותגת של דיסני,גרפיקה ממוחשבת בזמן אמת,תִזמוֹרֶת,מחקר ופיתוח,פעולה חיה,חברת אפקטים חזותיים,משחק הרפתקאות פעולה,פּוּדֵל,יעקב לופלנד,סדרת אנימציה,אמן,דבי דיימונד סרטו,וויטני וויטנר,לורן אלקסה,פרס,Seyed Mohsen Pourmohseni Shakib,עולם אפור,פרנצ'סקה הופ,צ'יקו,Masakazu Ishiguro,מארו,קירוקו,סימן באומן,הייקקי פרפולה,מסיבת פיג'מות,סקוט סטאפורד,Ollie,אלכסס סטדרמן,ויקטוריה דייוויס,אדוויסט,ברברה סטיבן,אלכסיה גייטס-פואלה,אולפני חדשנות של סוני,קסום (סרט),דמיאן וויין,ג'ון קנט (DC Comics),קריפטו,ג'ק סקלינגטון,לואיג'י,מריו,Avatar (סרט 2009),סוּפֶּרמֶן,לַחקוֹר,מטרופוליס (קומיקס),ג'ניפר סונדרס,דקוטה פאנינג,ג'ון קרסינסקי,סיפורי אגדה,דרקולה,אדמת המתים,סוכנות הביון המרכזית,סרט אימה,טרי האטצ'ר,תיאטרון,קווין הארט,סוף טוב,Sidekick,גיבור,מטקריטי,דְרָמָה,קוֹמֶדִיָה,ארצות הברית,בית כלא,ליל כל הקדושים,מוּסִיקָה,קולומביה,גיבור על,הנרי סליק,ג'ון הודגמן,דוויין ג'ונסון,פיות,אנימציה,העיר ניו יורק,שִׁירָה,מוסיקת רוק,מָבוֹך,יֶלֶד,ג'ארד שטרן,כוכב לכת,חַג הַמוֹלָד,גוֹרָל,בּוּבָּה,תַנִין,קייט מקינון,קלדה,פֶּשַׁע,בעל חיים,מַעֲצָמָה,אושר,אֲמַרגָן,סטן סמית ',שרברב,באסטר ירח,Clay Calloway,סם ג'יי לוין,מיגל,ג'יזל,ויונד,סנכרון שפתיים,מחשוב ענן,טכנולוגיה חינוכית,מותג,מודל עסקי מנוי,סינתזת דיבור,קול-אובר,פְּרָטִיוּת,ויסות הגנת נתונים כללית,אבטחת מידע,שיווק,מודעות למותג,ISO/IEC 27001,הנדסת אמינות,החזר על השקעה,אנימציה,וידאו לפי דרישה,עֵסֶק,פרטיות מידע,מקוון ולא מקוון,מוּסִיקָה,מוזיקת ​​הפקה,Animaker,Gif,אבטחת מידע,מֵידָע,תשומת הלב,סִימָן מִסחָרִי,מלזיה,סינגפור,ארצות הברית,הפקת וידאו,הוֹצָאָה,Powtoon,אִינדוֹנֵזִיָה,נתונים,קצת,סטוּדִיוֹ,ארגנטינה,אוֹסטְרַלִיָה,הפיליפינים,דו שיח,נכס,ישראל,וִידֵאוֹ,גיבור על,סטודיו לאנימציה,וייטנאם,הממלכה המאוחדת,ניו זילנד,צרכן,נורווגיה,מקסיקו,בְּרָזִיל,הוֹדוּ,מִצְרַיִם,יפן,קנדה,האיחוד האירופאי,בִּטָחוֹן,בעל עניין (תאגיד),רוּסִיָה,צ'ילה,כְּלִי,שוויץ,הונג קונג,עֲלוּת,תכונה,כיתת אמן,הון 500,שירות לקוחות,ללא תמלוגים,CCPA,OAPI,MOOVLY,רג,סטודיו לאנימציה,טושיו סוזוקי (מפיק),אנימציה,ישאו טקהאטה,רשת מצוירת,חיאו מיאזאקי,אנימה,אנימציה של האחים וורנר,אולפני רשת מצוירים,קולנוע ארצות הברית,הניו יורקר,חברת וולט דיסני,מגוון (מגזין),חֲדָשׁוֹת,Merriam-Webster,מילון,CNN,סטֵרֵאוֹטִיפּ,ארצות הברית היום,שֵׁם עֶצֶם,מוּזֵיאוֹן,הַגדָרָה,מִלָה,הכתב ההוליוודי,פרסי אנני,פנקס SAM,פרסי האוסקר,ארצות הברית,אנימציה ממוחשבת,מַחשֵׁב,העיר ניו יורק,בתולת ים,סוני,עשיית סרט,בּוּבָּה,ירח,אולפני Mainframe,מָשׁוֹב,אולפני חנה-ברברה אירופה,חֲתִימָה,האימפריה של יפן,סטוּדִיוֹ,בַּרבִּי,אֵירוֹפָּה,בידור בנטו בוקס,בנטו,נהר אטמוספרי,דעה,ברנדון מילר,ריק פורטר,ג'ו אוטרסון,אוליביה מונסון,מייקל שניידר,מייקל שולמן,ספה אהרון,Eggleston,אנה לזרוס קפלן,ג'ודסון ג'ונס