...

שירות הפקת סרטון אנימציה לקמפיין פרסום בפייסבוק של שיווקנט!

כנראה שכבר ניתקלת בסרטוני אנימציה בקמפיינים של פרסום בפייסבוק של לקוחותינו

  1. עלות תועלת – סרטון אנימציה שיווקי איכותי במחיר תחרותי.
  2. כי זה פשוט – נבין מה אתם מציעים,  נדע להסביר את זה בסרטון קצר וקולע.
  3. כי זה מהיר – 5-21 ימי עסקים וזה מוכן.
  4. אופציה לקידום אורגני מהיר של הסרטון לעמוד ראשון בגוגל ולמקומות הראשונים ביוטיוב!
  5. אופציה להקמה וניהול קמפיין פרסום ממומן באמצעות הסרטון שנפיק עבורכם בפייסבוק וביוטיוב!

עדיין אין לך סרטון אנימציה לקמפיין פרסום בפייסבוק? הזמן סרטון עוד היום!

הפקת סרטון אנימציה לקמפיין פרסום בפייסבוק

סרטון אנימציה לקמפיין פרסום בפייסבוק ישדרג את קמפיין הפרסום שלכם בפייסבוק פלאים, בהמשך המאמר נסביר איך.

סרטון אנימציה שמופק לשימוש בקמפיינים פרסומיים בפייסבוק צריך למשוך את קהל היעד לנקוט את הפעולה הרצויה ו\או להגדיל את המודאות של הצופים לעסק שלכם – מיתוג! 

סרטון אנימציה שיווקי צריך להיות ענייני, ראשית יש למשוך את תשומת ליבו של הלקוח כדי שירצה להמשיך לצפות בסרטון, לאחר מכן צריך להסביר לו שאנו מבינים את הצורך שלו על ידי הגדרת הצורך, שאילת שאלות או תאור סיטואציה רלוונטית המציגה מקרה בו מתרחשת הבעיה הרלוונטית ולגרום לו להזדהות ואז כמענה לצורך להסביר למה השירות או המוצר שלך הוא הפתרון האופטימלי.

שימוש בסרטון אנימציה בקמפיין מאפשר לכם ניתוח נתוני צפייה בסרטון בזמן שקמפיין הפרסום שלכם רץ בפייסבוק, זהו עומק שלא מתאפשר לכם עם מודעות סטטיות. שימוש אחד שאתם יכולים לעשות בנתונים אלה הוא צביעת קהל שראה 95% מהסרטון וליצור קהל Lookalike איכותי במיוחד. פרסום לקהל איכותי זה יהיה מדויק יותר,  זול יותר ויגדיל את כמות הפניות(לידים). 

זו אחת השיטות שיותר ויותר מפרסמים בפייסבוק מודעים אליה. אם אתם מנהלים את קמפיין הפרסום באופן עצמאי, כדאי שתבחנו שיטה זו בעצמכם ואם אתם משלמים למנהל קמפיינים לנהל את הפרסום הממומן בפייסבוק עבורכם, זוהי הזדמנות מצוינות לשאול אותו האם הוא מכיר את שיטת טיוב הקהל הזו

ההוצאה על הפקת סרטון בשיווקנט היא השקעה חד פעמית שאמורה לחסוך לכם הוצאות על פרסום שוטף בהמשך הדרך.

אם אתם מפרסמים בתקציבים גבוהים יותר, כדאי לכם לשקול את האפשרות ליצור מספר סרטונים ולבצע A/B Testing, ישתלם לכם יותר להשקיע יותר מתקציב הפרסום שלכם על מודעות עם הסרטון שמביא לכם הכי הרבה לידים או הסרטון שצופים בו הכי הרבה זמן. 

גם כאן, אומנם תהיה לכם השקעה חד פעמית בכמה סרטונים ולאחר מבחן ה-A/B תמשיכו רק עם סרטון אחד בהתחלה, אבל גם במצב הזה ההשקעה החד פעמית הזו אמורה לחסוך לכם כסף בהוצאות הפרסום השוטפות

יותר מזה, תוכלו לשדר לאותו הקהל שכבר ראה את הסרטון המוצלח ביותר, את הסרטונים שהצליחו פחות בהמשך, זאת כדי לא להראות לאותו הקהל האיכותי שסיננתם את אותו הסרטון שוב ושוב אלא לגוון ובכך גם להרשים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

אפשרות נוספת היא ליצור סדרה של סרטונים המעבירים מסרים באופן סדרתי, כך שרק מי שראה את הסרטון הראשון יראה את הסרטון השני ורק מי שראה את הסרטון השני יראה את הסרטון  השלישי וכו’… נסו להתבונן בעניין כדי להבין את מגוון האסטרטגיות השיווקיות שפרסום כזה יאפשר לכם.

הפקת סרטון אנימציה שיווקי לקמפיין פרסום בפייסבוק מומלץ שתהיה מנוהלת על ידי מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון עשיר בשיווק באינטרנט בכלל ובשיווק באמצעות וידאו בפרט. 

בשיווקנט הפרוייקט שלכם ינוהל ע”י מומחה לשיווק באינטרנט, בעל וותק של 19 שנות שיווק באינטרנט, ארתור קלנדרוב. תהליך הפקת סרטון אנימציה שיווקי בשיווקנט פשוט, מהיר ומותאם לצרכים המיוחדים שלכם.

דוגמאות לסרטונים שהפקנו לקמפיינים ממומנים בפייסבוק:

נגן וידאו
הפקת סרטון לפייסבוק

תהליך הפקת סרטון בשיווקנט

LED Bulb

1. נכתוב תסריט

זהו השלב הקריטי והחשוב יותר – כאן אנחנו צריכים להתחבר לצורך של הלקוחות הפוטנציאליים, להסביר להם את הפתרון ולגרום להם ליצור קשר. התסריט מורכב משתי עמודות(רואים\שומעים).

Generator Set

2. נקליט פס קול

לאחר שיש את הנוסח הסופי של הטקסט השיווקי והלקוח נותן אור ירוק להתקדם להקלטת פס הקול אנו מקליטים את הקריינות ומשלבים לה מנגינת רקע מתאימה.

עיצוב סטוריבורד לסרטון

3. נעצב סטוריבורד

סטוריבורד או בעברית לוח סיפור מורכב מסצינות סטטיות שמהן יורכב סרטון האנימציה בהמשך. לאחר אישור הלקוח ננפיש את הסצינות בסרטון האנימציה.

Lighting

4. נפיק סרטון

ברגע שיש אישור לפס הקול ולסטוריבורד אנו מתחילים לעבוד על האנימציה. כל תהליך הפקת הסרטון לוקח בין 5 ל-21 ימי עסקים.

ביקורות מהלקוחות שלנו בפייסבוק

בחרו את סוג הפקת סרטון אנימציה שתואם את הצורך שלכם כרגע